De bestelling wordt voor u verwerkt door Mobiel.nl

Selecteer je toestel en voorkeuren
Kies je deal en verfijn je abonnement
Rond je bestelling af

Veelgestelde vragen

Waar bestel ik mijn abonnement?

+ -
Via de website van Samsung kom je terecht op de pagina van Mobiel.nl. Samsung werkt samen met Mobiel.nl voor de verkoop van smartphones in combinatie met een abonnement. Via deze pagina vergelijk en koop je gemakkelijk alle mogelijkheden van alle Nederlandse providers, zodat je zelf slim de juiste keuze kan maken.

Hoe kan ik bestellen?

+ -
Op bovenstaande pagina koop je eenvoudig jouw ideale abonnement van een provider naar keuze. Heb je de mogelijkheden vergeleken en gevonden wat je zocht? Door op de knop ‘Bestel nu’ te klikken en de stappen in het bestelformulier te volgen, wordt je aanvraag verstuurd. Mobiel.nl stuurt het pakket zo snel mogelijk naar je op als jij alle benodigde gegevens hebt ingevuld, hebt betaald én je abonnement is goedgekeurd door de provider. Per e-mail houden we je op de hoogte over de status van je bestelling.

Hoe snel heb ik mijn pakket in huis?

+ -
Dat ligt aan de verzendoptie die je kiest in het bestelformulier. Bestel je voor 12:00 uur en kies je voor de optie ‘Vandaag’? Dan heb je je pakket dezelfde avond nog in huis. Bestel je na het middaguur, dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Belangrijk is dat het toestel dat jij kiest dan wel op voorraad moet zijn. Voor de levering van je pakket werken wij samen met PostNL.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

+ -
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Ben je bij de tweede poging ook niet thuis, zal de koerier een bericht achterlaten waarmee je het pakket kunt afhalen bij een afhaallocatie bij jou in de buurt. Het is mogelijk om bij de bestelling aan te geven dat het pakket direct bij een postkantoor of afhaalpunt in de buurt geleverd mag worden. Een ander afleveradres bij de bestelling opgeven is ook een optie.

Is het mogelijk om over te stappen naar een andere provider?

+ -
Ja, dat kan als jouw huidige abonnement met smartphone óf sim only-abonnement binnen 120 dagen afloopt. Wij zorgen er dan voor dat je kan blijven bellen met je vertrouwde mobiele nummer. Houd er wel rekening mee dat je nummerbehoud minstens één maand van tevoren moet aanvragen in verband met de opzegtermijn. Je oude abonnement wordt bij een overstap automatisch opgezegd, en je telefoonnummer blijft in gebruik terwijl je oude abonnement naadloos overgaat in je nieuwe. Ben je nog tevreden met je huidige provider? Het is natuurlijk ook mogelijk om het abonnement bij je huidige provider te verlengen.

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

+ -
Kies je voor de overstap naar een andere provider, dan gaat (bij goedkeuring van het nummerbehoud) het nieuwe abonnement in op de dag dat jouw oude abonnement niet meer bereikbaar is. De aangevraagde datum vind je op de factuur die je van ons ontvangt achter 'ingangsdatum'. De provider zet jouw huidige contract automatisch stop en houdt je op de hoogte van de datum waarop jouw telefoonnummer wordt overgezet. Heb je gekozen voor nummerbehoud, dan wordt het te behouden telefoonnummer altijd overgezet op werkdagen.

Waar kan ik terecht met vragen?

+ -
Grote kans dat je het antwoord op jouw vraag terugvindt bij Vragen & Contact op de website van Mobiel.nl. Geen antwoord op je vraag gevonden? Dan staat onze klantenservice 7 dagen per week voor je klaar. Bel ons via het telefoonnummer 070-3010301, WhatsApp via 06-24966602 of stuur een e-mail naar info@mobiel.nl.