Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Coronavirus/COVID-19: Wij zijn online open en hanteren de levertijden die je van ons gewend bent. I.v.m. landelijke drukte bij onze vervoerder PostNL kan onverhoopt vertraging optreden. Onze klantenservicemedewerkers staan voor je klaar. De servicepunten in Leidschendam en Utrecht zijn per heden weer geopend. Kijk hier voor meer informatie.

Veelgestelde vragen over Huawei

Huawei-toestellen die voor 26 maart 2020 zijn uitgekomen, maken nog gebruik van de Google Play Store. 

Wat is de Huawei App Gallery en hoe werkt het?
De Huawei App Gallery is de nieuwe en veilige appwinkel van Huawei met duizenden apps. In de Gallery kan je veel apps terugvinden en downloaden zoals je ook gewend bent. Mocht je toch nog een app missen kan je een verzoek indienen bij Huawei via je verlanglijst. Meer lezen? Lees hier meer. 

Kan ik nog wel Whatsapp gebruiken?
Whatsapp kan je uiteraard ook nog gebruiken zoals je gewend bent. De instructies om het te downloaden en je geschiedenis mee te nemen vind je hier.

Hoe zet ik mijn Google Data over naar mijn Huawei-toestel?
Je kan gemakkelijk al jouw data downloaden via Google account naar jou Huawei-toestel met Google Takeout. Met behulp van Google Takeout is het mogelijk om veel gegevens die opgeslagen liggen in je Google-account te archiveren, zodat je ze offline kunt bekijken en naar andere diensten of programma’s kunt exporteren. Met Google Takeout worden bijvoorbeeld van Google Agenda alle agenda’s opgeslagen in het iCalendar-formaat, zodat je eenvoudig naar een andere dienst kunt gaan mocht je dat willen. Instructies over hoe je dit exact kan gebruiken vind je hier.
Gmail kan je ook gebruiken op je nieuwe Huawei-toestel met deze instructies.

Hoe ontvang ik mijn gratis 5GB Cloud opslagruimte?
Huawei Mobile Cloud zorgt dat je gegevens veilig zijn opgeslagen. 24/7 en het hele jaar door. Maak er een back-up om te zorgen dat je informatie van je telefoon altijd kan terug halen. Installeer de Mobile Cloud en ontvang direct bij registratie 5GB cloudruimte cadeau. Uitleg over het installeren vind je hier terug. 

Verdere vragen?





Klantenservice

Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 3 uur

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 dagen

Servicepunten

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag10:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
Donderdag10:00 - 18:00
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag09:00 - 17:00
ZondagGesloten
Servicepunt Utrecht

Europaplein 702, 3526WP Utrecht

Openingstijden

Maandag13:00 - 18:00
Dinsdag13:00 - 18:00
Woensdag13:00 - 18:00
Donderdag13:00 - 18:00
Vrijdag13:00 - 18:00
Zaterdag10:00 - 18:00
ZondagGesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden

Eerste Paasdag (12 april 2020)
Gesloten

Tweede Paasdag (13 april 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Koningsdag (27 april 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Nationale Herdenking (4 mei 2020)
Rond 20.00 uur kort gesloten

Bevrijdingsdag (5 mei 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Hemelvaartsdag (21 mei 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Eerste Pinksterdag (31 mei 2020)
Gesloten

Tweede Pinksterdag (1 juni 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Bedrijfsuitje (28 augustus 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Bedrijfsuitje (18 december 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Kerstavond (24 december 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Eerste Kerstdag (25 december 2020)
Gesloten

Tweede Kerstdag (26 december 2020)
Geopend van 09:00 tot 17.00 uur (servicepunt gesloten)

Oudjaarsdag (31 december 2020)
Geopend van 09:00 tot 17.00 uur

Nieuwjaarsdag (1 januari 2021)
Gesloten

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01