Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tele2 Klantvoordeel

Tele2 en T-Mobile zitten onder één dak en brengen het beste van twee werelden samen. Wanneer je een mobiel Tele2 abonnement combineert met Internet + TV voor thuis van T-Mobile kom je hiervoor in aanmerking. 

Hoe activeer ik mijn Tele2 Klantvoordeel?

Als je een abonnement bij ons besteld en je aangeef dat je in aanmerking komt voor Tele2 Klantvoordeel, dien je zelf hiervoor nog aan te melden. Je activeert het Klantvoordeel gemakkelijk via de website van Tele2 of in de Mijn Tele2-app. Zonder activatie van het Klantvoordeel worden de voordelen niet toegepast. 

Wat houdt Tele2 Klantvoordeel in?

Meer data
Op een mobiel abonnement van Tele2 krijg je extra data, afhankelijk van de gekozen databundel:
- Databundel lager dan 5 GB: 1 GB extra
- Databundel tussen de 5 GB en 10 GB: 3 GB extra
- Databundel hoger dan 10 GB: 5 GB extra, hiervan kan je maar 2 GB gebruiken in de EU.
- Databundel van 0 GB of onbeperkt data: Dan ontvang je geen extra data

Voordeel Thuis
Wanneer je een mobiel Tele2 abonnement met T-Mobile Thuis combineert ontvang je €5,- factuurkorting op het Thuis abonnement.

Wanneer heb ik recht op Tele2 Klantvoordeel?

Je komt in aanmerking voor Tele2 Klantvoordeel als je Tele2 mobiel abonnement combineert met een T-Mobile Thuis abonnement. Om in aanmerking te komen voor deze vorm van Klantvoordeel moet je T-Mobile Internetpakket van 29 oktober 2019 of later hebben. Je kan ook meerdere mobiele Tele2 abonnementen met elkaar combineren. Je kan niet een mobiel abonnement van T-Mobile combineren met een abonnement van Tele2. 

Voor meer informatie kun je de Tele2 Klantvoordeel actievoorwaarden of de website van Tele2 bekijken.

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam
Eerste Paasdag (9 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Paasdag (10 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Koningsdag (27 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Dodenherdenking (4 mei 2023)
Geopend van 09:00 tot 22:00 uur, Rond 20:00 uur kort gesloten.
Hemelvaartsdag (18 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Eerste Pinksterdag (28 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Pinksterdag (29 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Kerstavond (24 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01