Contractverlenging

Tevreden met je huidige provider? Dan is het verlengen van je abonnement een slimme keuze. Je betaalt bij een verlenging geen aansluitkosten, je blijft gewoon bellen met je huidige nummer en je ondertekent je contract gemakkelijk per sms.

Bij welke provider zit je nu?

De voordelen van verlengen

  • Geen aansluitkosten
  • Altijd behoud van je mobiele nummer
  • Makkelijk geregeld via sms

Kan ik verlengen?

Check meteen wanneer je abonnement afloopt

Ga naar verlengingschecker

Verlengen

Bij Mobiel.nl verleng je eenvoudig en snel zelf je abonnement.

Je huidige abonnement hoeft niet bij Mobiel.nl te zijn afgesloten. Het verlengen van je abonnement is heel simpel!

  • Kies je huidige provider
  • Maak de keuze uit een abonnement mét of zonder smartphone (sim only)
  • Vergelijk eenvoudig het aanbod en kies slim welk abonnement het beste bij jou past
  • Bevestig per sms

Bij het verlengen van je abonnement behoud je gewoon je mobiele nummer en heb je geen aansluitkosten. Het verlengen van je abonnement kan al vanaf 4 maanden voor afloop van je huidige contract.

Top 3 abonnementen met smartphone

7 GB + 200 min
€ 33,– p.m.
€ 0,– bijbetaling

1 jaar gratis Apple TV+

Top 3 sim only-abonnementen

2 jaar
10 GB + 120 min
€ 10,– p.m.

Geen aansluitkosten en €25,- retour bij een sim only met code: BFSO25

Actievoorwaarden geen aansluitkosten bij een sim only-abonnement en € 25,- retour bij Black Friday

Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de Black Friday sim only actie ‘geen aansluitkosten bij de nieuwe sim only-abonnementen van Mobiel.nl en €25,- retour bij alle sim only’s van 1 of 2 jaar’.

ARTIKEL 1 - ACTIE 1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om geen aansluitkosten te hoeven betalen bij een nieuw sim only-abonnement van T-Mobile, Vodafone, KPN, Tele2, hollandsnieuwe, Ben, Youfone of Simyo via Mobiel.nl en € 25,- retour te ontvangen bij een 1- of 2-jarig sim only-abonnement. 1.2. Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het nieuwe sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond. 1.3 De Data Only abonnementen van Vodafone en alle maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie. 1.4 De actie loopt van 23-11-2020 t/m 30-11-2020 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een sim only-abonnement via Mobiel.nl. 1.5 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis. 1.6 De aansluitkosten worden bij KPN binnen 3 weken vergoed en door Mobiel.nl gestort op de rekening die is opgegeven in het bestelformulier. Bij hollandsnieuwe, Ben, Youfone, T-Mobile, Simyo en Tele2 en Vodafone worden de aansluitkosten niet in rekening gebracht. 1.7 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.

ARTIKEL 2 – DEELNAME 2.1 Stel een nieuw sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, vul de code BFSO25 in en rond daarna de bestelling verder af. 2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie. 2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kan je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl. 2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de vergoeding € 25,- en in het geval van KPN ook de aansluitkosten op het opgegeven rekeningnummer. 2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname. 2.6 Per ordernummer kan maximaal één keer worden deelgenomen.

ARTIKEL 3 – OVERIG 3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving. 3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl. 3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn. 3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten. 3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/actie/blackfriday-voorwaarden-sim-only heeft gelezen, begrepen en aanvaard.

2 jaar
2 GB / 2.000 min
€ 8,50 p.m.

Geen aansluitkosten en €25,- retour bij een sim only met code: BFSO25

Actievoorwaarden geen aansluitkosten bij een sim only-abonnement en € 25,- retour bij Black Friday

Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de Black Friday sim only actie ‘geen aansluitkosten bij de nieuwe sim only-abonnementen van Mobiel.nl en €25,- retour bij alle sim only’s van 1 of 2 jaar’.

ARTIKEL 1 - ACTIE 1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om geen aansluitkosten te hoeven betalen bij een nieuw sim only-abonnement van T-Mobile, Vodafone, KPN, Tele2, hollandsnieuwe, Ben, Youfone of Simyo via Mobiel.nl en € 25,- retour te ontvangen bij een 1- of 2-jarig sim only-abonnement. 1.2. Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het nieuwe sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond. 1.3 De Data Only abonnementen van Vodafone en alle maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie. 1.4 De actie loopt van 23-11-2020 t/m 30-11-2020 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een sim only-abonnement via Mobiel.nl. 1.5 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis. 1.6 De aansluitkosten worden bij KPN binnen 3 weken vergoed en door Mobiel.nl gestort op de rekening die is opgegeven in het bestelformulier. Bij hollandsnieuwe, Ben, Youfone, T-Mobile, Simyo en Tele2 en Vodafone worden de aansluitkosten niet in rekening gebracht. 1.7 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.

ARTIKEL 2 – DEELNAME 2.1 Stel een nieuw sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, vul de code BFSO25 in en rond daarna de bestelling verder af. 2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie. 2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kan je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl. 2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de vergoeding € 25,- en in het geval van KPN ook de aansluitkosten op het opgegeven rekeningnummer. 2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname. 2.6 Per ordernummer kan maximaal één keer worden deelgenomen.

ARTIKEL 3 – OVERIG 3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving. 3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl. 3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn. 3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten. 3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/actie/blackfriday-voorwaarden-sim-only heeft gelezen, begrepen en aanvaard.

2 jaar
Onbp GB + Onbp min
€ 25,– p.m.

Geen aansluitkosten en €25,- retour bij een sim only met code: BFSO25

Actievoorwaarden geen aansluitkosten bij een sim only-abonnement en € 25,- retour bij Black Friday

Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de Black Friday sim only actie ‘geen aansluitkosten bij de nieuwe sim only-abonnementen van Mobiel.nl en €25,- retour bij alle sim only’s van 1 of 2 jaar’.

ARTIKEL 1 - ACTIE 1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om geen aansluitkosten te hoeven betalen bij een nieuw sim only-abonnement van T-Mobile, Vodafone, KPN, Tele2, hollandsnieuwe, Ben, Youfone of Simyo via Mobiel.nl en € 25,- retour te ontvangen bij een 1- of 2-jarig sim only-abonnement. 1.2. Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het nieuwe sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond. 1.3 De Data Only abonnementen van Vodafone en alle maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie. 1.4 De actie loopt van 23-11-2020 t/m 30-11-2020 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een sim only-abonnement via Mobiel.nl. 1.5 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis. 1.6 De aansluitkosten worden bij KPN binnen 3 weken vergoed en door Mobiel.nl gestort op de rekening die is opgegeven in het bestelformulier. Bij hollandsnieuwe, Ben, Youfone, T-Mobile, Simyo en Tele2 en Vodafone worden de aansluitkosten niet in rekening gebracht. 1.7 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.

ARTIKEL 2 – DEELNAME 2.1 Stel een nieuw sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, vul de code BFSO25 in en rond daarna de bestelling verder af. 2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie. 2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kan je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl. 2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de vergoeding € 25,- en in het geval van KPN ook de aansluitkosten op het opgegeven rekeningnummer. 2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname. 2.6 Per ordernummer kan maximaal één keer worden deelgenomen.

ARTIKEL 3 – OVERIG 3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving. 3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl. 3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn. 3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten. 3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/actie/blackfriday-voorwaarden-sim-only heeft gelezen, begrepen en aanvaard.