Weet je al welke telefoon je wilt?
Kies dan eerst een smartphone en daarna een abonnement.
Ga naar SmartphonesWil je bij je huidige provider blijven?
Verleng je contract via Mobiel.nl voor een scherpe prijs.
Ga naar VerlengenTop 3 populaire KPN combinaties met smartphone
3 maanden gratis Apple TV+
3 maanden gratis Apple TV+
Ontvang 3 maanden Apple TV+ bij aankoop van een in aanmerking komend toestel. Activeer je gratis Apple TV+-abonnement van 3 maanden in de Apple TV-app.
Hoe te activeren?
-
Schakel je nieuwe iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV of Mac in en log in met je Apple ID.
-
Open de Apple TV-app . Zorg dat de nieuwste versie van iOS, iPadOs, tvOS of macOS is geïnstalleerd op je in aanmerking komende device.
-
De aanbieding verschijnt direct nadat je de Apple TV-app opent. Verschijnt de aanbieding niet? Scrol dan in ‘Nu kijken’ omlaag totdat je hem wel ziet.
-
Tik op Drie maanden gratis. Mogelijk moet je het wachtwoord van je Apple ID invoeren, je factuurgegevens bevestigen of een geldige betaalwijze toevoegen.
Voor alle voorwaarden, klik hier.
Een aanbieding per gezin, ongeacht het aantal aangeschafte Apple devices. Via ‘Delen met gezin’ kun je het gratis jaar Apple TV+ delen met maximaal vijf andere gezinsleden.
Activeer de aanbieding binnen 90 dagen
Gratis JBL Flip 5 t.w.v. € 139,-
Gratis JBL Flip 5 t.w.v. € 139,-
Bij aankoop van de Samsung Galaxy S21 FE ontvang je van 16 mei t/m 3 juli 2022 gratis de JBL Flip 5 (t.w.v. € 139,-) cadeau.
Hoe het werkt:
- Bestel de Samsung Galaxy S21 FE op Mobiel.nl.
- Registreer je toestel na ontvangst uiterlijk op 11 juli via de actiepagina van Samsung en vraag de speaker aan.
- Binnen 6 weken wordt je aanvraag gekeurd. Bij akkoord wordt de speaker aan je opgestuurd.
- De actie is geldig van 16 mei t/m 3 juli 2022.
Aanbieding | Totale toestelkosten | Eenmalige betaling | Totaal kredietbedrag | Termijnbedrag | Duur overeenkomst | Vaste rente / JKP |
---|---|---|---|---|---|---|
iPhone 13 128GB + KPN | € 696,00 | € 0,00 | € 696,00 | € 29,00 | 24 | 0% |
Galaxy S21 FE 5G + KPN | € 432,00 | € 0,00 | € 432,00 | € 18,00 | 24 | 0% |
10 Pro 5G + KPN | € 720,00 | € 0,00 | € 720,00 | € 30,00 | 24 | 0% |
Deze tabel bevat een berekening van een toestellening en de prijs per maand. De toestellening is een aflopend goederenkrediet aangeboden door de Finance B.V. van de gekozen provider. Lees hier meer over gespreid betalen en het Europees Standaard Formulier. Websend B.V. bemiddelt namens verschillende partijen en treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor de Finance B.V. van de gekozen provider en geeft geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.
|
Top 3 populaire KPN sim only-combinaties
Geen aansluitkosten
Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de actie ‘Betaal tijdelijk geen aansluitkosten bij je nieuwe sim only’.
ARTIKEL 1 - ACTIE
1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om de aansluitkosten niet te hoeven betalen of retour te ontvangen op de bankrekening bij een sim only-abonnement van KPN, Vodafone, Lebara of Youfone.
1.2 Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond.
1.3 De actie loopt van 7 juni t/m 31-7 2022 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een nieuw sim only-abonnement via Mobiel.nl
1.4 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis.
1.5 Je ontvangt de eventuele aansluitkosten binnen drie weken retour op je rekening.
1.6 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.
1.7 Maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie.
ARTIKEL 2 – DEELNAME
2.1 Stel een sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, rond daarna de bestelling verder af.
2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie.
2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kun je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl.
2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de eventuele aansluitkosten terug op het opgegeven rekeningnummer, of worden deze helemaal niet in rekening gebracht.
2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname.
ARTIKEL 3 – OVERIG
3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving.
3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl.
3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn.
3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten.
3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/sim-only/geen-aansluitkosten heeft gelezen, begrepen en aanvaard.
Geen aansluitkosten
Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de actie ‘Betaal tijdelijk geen aansluitkosten bij je nieuwe sim only’.
ARTIKEL 1 - ACTIE
1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om de aansluitkosten niet te hoeven betalen of retour te ontvangen op de bankrekening bij een sim only-abonnement van KPN, Vodafone, Lebara of Youfone.
1.2 Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond.
1.3 De actie loopt van 7 juni t/m 31-7 2022 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een nieuw sim only-abonnement via Mobiel.nl
1.4 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis.
1.5 Je ontvangt de eventuele aansluitkosten binnen drie weken retour op je rekening.
1.6 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.
1.7 Maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie.
ARTIKEL 2 – DEELNAME
2.1 Stel een sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, rond daarna de bestelling verder af.
2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie.
2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kun je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl.
2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de eventuele aansluitkosten terug op het opgegeven rekeningnummer, of worden deze helemaal niet in rekening gebracht.
2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname.
ARTIKEL 3 – OVERIG
3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving.
3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl.
3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn.
3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten.
3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/sim-only/geen-aansluitkosten heeft gelezen, begrepen en aanvaard.
Geen aansluitkosten
Lees deze actievoorwaarden zorgvuldig door. De voorwaarden zijn van toepassing op de actie ‘Betaal tijdelijk geen aansluitkosten bij je nieuwe sim only’.
ARTIKEL 1 - ACTIE
1.1 De actie biedt klanten de mogelijkheid om de aansluitkosten niet te hoeven betalen of retour te ontvangen op de bankrekening bij een sim only-abonnement van KPN, Vodafone, Lebara of Youfone.
1.2 Je komt in aanmerking voor de vergoeding als de aanvraag van het sim only-abonnement is geaccepteerd door de provider en de aankoop volledig is afgerond.
1.3 De actie loopt van 7 juni t/m 31-7 2022 en is uitsluitend geldig bij aankoop van een nieuw sim only-abonnement via Mobiel.nl
1.4 De actie is niet geldig in combinatie met de acties die betrekking hebben op TV & Internet thuis.
1.5 Je ontvangt de eventuele aansluitkosten binnen drie weken retour op je rekening.
1.6 Bij annulering van de bestelling is de actie niet van toepassing en heb je geen recht op het retourbedrag.
1.7 Maandelijks opzegbare abonnementen zijn uitgesloten van deze actie.
ARTIKEL 2 – DEELNAME
2.1 Stel een sim only-abonnement naar keuze samen op de website, klik op ‘Bestel nu’, rond daarna de bestelling verder af.
2.2 Alle stappen op de actielijst van de persoonlijke orderstatuspagina moeten zijn afgerond om in aanmerking te komen voor deze actie.
2.3 Als je problemen ondervindt bij het bestellen van het sim only-abonnement, kun je per e-mail contact opnemen met de klantenservice via info@mobiel.nl.
2.4 Na goedkeuring van de provider en afronding van je order ontvang je binnen 3 weken de eventuele aansluitkosten terug op het opgegeven rekeningnummer, of worden deze helemaal niet in rekening gebracht.
2.5 De actie geldt alleen voor personen met een vaste woon- of verblijfplaats in Nederland en een leeftijd van 18 jaar of ouder op het moment van deelname.
ARTIKEL 3 – OVERIG
3.1 Je gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving.
3.2 Vragen en opmerkingen over deze actie kun je per e-mail sturen naar info@mobiel.nl.
3.3 De organisator is te allen tijde gerechtigd en zonder voorafgaande kennisgeving een gelijkwaardig alternatief aan te bieden, dit zonder op enige wijze tot compensatie gehouden te zijn.
3.4 De organisator behoudt zich het recht voor te allen tijde zonder opgaaf van redenen de actie voortijdig stop te zetten of de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemer. Bij vermoedens van fraude of onterechte inzending, kan de organisator zonder opgaaf van reden besluiten de deelnemer uit te sluiten.
3.5 Door deelname aan de actie bevestigt de deelnemer dat hij de actievoorwaarden zoals vermeld op mobiel.nl/sim-only/geen-aansluitkosten heeft gelezen, begrepen en aanvaard.
Over KPN
KPN is een toonaangevend en leidende telecomprovider in Nederland. Ook in België en Duitsland heeft het bedrijf een groot marktaandeel binnen de telecommarkt. KPN werd opgericht in 1886, en is er op gericht kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen. KPN staat voor persoonlijk, eenvoud en vertrouwen.
KPN Mobiel
Of je nu veel of weinig internet gebruikt, KPN heeft altijd een passend aanbod. Met een breed assortiment aan databundels is er altijd iets voor jou. Dit geldt ook als je veel of weinig belt. Je maakt uiteraard ook gebruik van het supersnelle 4G netwerk van KPN.
KPN Husselvoodelen
Met de nieuwe KPN Husselvoordelen profiteer je van extra’s wanneer je mobiel en thuis met elkaar combineert. Je ontvangt:
- € 5,- korting op geselecteerde entertainmentpakketten
- € 5,- of € 7,50 korting op je mobiele abonnement
- Unlimited Data bundel is beschikbaar
- Onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN abonnementen op het adres.
We zullen het nog even iets meer uitleggen. Als je mobiel en thuis combineert kan je kiezen voor € 5,- korting per maand op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Film1 of het Pluspakket. Daarnaast krijg je op elke mobiel abonnement € 5,- korting per maand en wanneer je de nieuwe 20 GB bundel hebt gekozen vanaf 8 oktober 2019 dan krijg je zelfs € 7,50 korting per maand op dit mobiele abonnement. Wanneer je een thuis abonnement van KPN hebt op je adres en je neemt er een mobiel abonnement bij, dan kun je als KPN-klant nu ook kiezen voor de Unlimited Data bundel en profiteer je van € 7,50 korting per maand. Let wel op, want als je het KPN thuis abonnement opzegt of overstapt naar een andere provider dan vervalt de € 7,50 korting per maand op het Unlimited data abonnement. Voor de Unlimited data bundel geldt dat je maximaal 8 GB data per dag voor eigen gebruik kan opmaken en maximaal 50 GB data per maand kan delen met andere mobiele abonnementen op het adres. Gebruik je per dag meer dan 8 GB data? Dan kun je zo vaak je wilt 2 GB data toevoegen via sms of MijnKPN.
KPN sim only
Als je nog een goed werkende telefoon hebt, dan is een sim only-abonnement de ideale oplossing. Je ontvangt in dit geval namelijk geen toestel bij je abonnement, waardoor je maandelijkse kosten laag blijven.
5G-internet van KPN
Bij alle abonnementen van KPN kan je razendsnel internetten op het nieuwe 5G-netwerk. Een nóg sneller mobiel netwerk, waarbij gemiddelde snelheden van 240 Mbit/s gehaald kunnen worden. Dus hecht je veel waarde aan de snelheid van je internet? Dan is het zeker de moeite om een sim only-abonnement van KPN te overwegen.
KPN in het buitenland
Met de Roam Like at Home regelgeving kan je in de hele EU gewoon je abonnement gebruiken, zonder extra kosten. Je kunt al je MB’s zowel gebruiken in Nederland als in de hele EU. Er geldt een limiet van 25 GB data per maand voor het gebruik EU roaming met de Unlimited bundel. Je hoeft dus geen Extra Bundel aan te zetten zodra je de grens over gaat als je nog MB’s uit je abonnement over hebt. Zijn je MB’s op? Dan wordt de internetsnelheid vertraagd en kun je een Extra Bundel kopen. Voor telefoontjes en sms’en vanuit Nederland naar het buitenland gelden andere tarieven. Buiten de EU kun je niet internetten uit je abonnement. Je hebt een Extra Bundel voor buiten de EU nodig of je betaalt een hoger tarief per MB. Het verschilt per land buiten de EU welke Extra Bundel je kunt gebruiken.