Kom langs bij Mobiel.nl Leidschendam
Adres en openingstijden:
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
09:00 - 17:00
Gesloten
Bereikbaarheid:
Auto: Voor de deur kan gratis geparkeerd worden.
Openbaar vervoer: Het servicepunt ligt ongeveer op 10 minuten loopafstand van tramstation Voorburg Oosteinde en op 8 minuten loopafstand van bushalte Leidschendam Damlaan.
In ons servicepunt kun je terecht voor:
Deskundig en persoonlijk advies
Mobiel.nl is al ruim 20 jaar een echte specialist in telecom. Onze adviseurs in het servicepunt weten als geen ander wat de mogelijkheden zijn qua abonnementen en telefoons. Omdat we samenwerken met alle providers en alle telefoonfabrikanten kunnen we als geen ander een passend advies geven. Heb je een keuze gemaakt en is het product op voorraad? We plaatsen gezamenlijk de bestelling en meestal krijg je de gewenste telefoon met of zonder abonnement direct mee!
Wil je hulp bij het maken van je slimme keuze? Maak een afspraak via onderstaande link en wordt geholpen door onze adviseurs.
Kom je bestelling afhalen
Plaats een bestelling voor het gewenste toestel met of zonder abonnement, Sim Only of accessoire op onze website. Is het product op voorraad? Dan is deze meestal na 30 minuten af te halen! Het kan zijn dat onze adviseurs nog enkele administratieve handelingen moeten uitvoeren maar dat wordt direct ter plekken gedaan. Bestellingen die online gedaan worden, worden afhankelijk van het bestelde product 7 of 14 dagen gereserveerd. Het betalen van je bestelling kan online maar mag ook ter plekken in ons Servicepunt gedaan worden. Uit veiligheidsoverwegingen accepteren wij in onze winkel alleen pinbetalingen. Het is dus helaas niet mogelijk om met contant geld af te rekenen.
Waarvoor kun je verder terecht in ons servicepunt?
Wil je je nieuwe telefoon goed beschermen?
Alle hoesjes en screenprotectors die op onze website op voorraad staan zijn in ons Servicepunt aanwezig. Dus wil je een beschermhoesje eerst zien en passen? Dat kan, onze adviseurs helpen je hier graag mee!
Wil je daarnaast ook het beeldscherm van je telefoon beschermen? Wij helpen je graag met het vakkundig plaatsen van screenprotector op je (nieuwe) telefoon!
Heb je vragen over de werking van je telefoon en/of je huidige abonnement?
Je hebt een nieuwe telefoon aangeschaft maar komt erachter dat deze toch net iets anders werkt dan je vorige telefoon? Kom langs bij onze adviseurs en laat je vragen beantwoorden.
Heb je vragen over je huidige abonnement? Of wat de mogelijkheden zijn? Ook hierin kunnen wij je adviseren. Mocht er een interessante aanbieding zijn dan kan dit ter plekken voor je in order gemaakt worden.
Gegevens overzetten
Je wilt overstappen naar een nieuwe telefoon maar wel met behoud van je gegevens. Heb je bij ons je nieuwe telefoon aangeschaft of ben je van plan dit te doen en wil je dat wij de gegevens van de oude telefoon overzetten op de nieuwe telefoon.? Dit willen we graag doen, maar vragen je, ivm langere tijdsduur, hiervoor een afspraak te maken via onderstaande link:
Instructies voor het zelf overzetten van gegevens: Wist je dat we ook uitgebreide handleidingen hebben waarmee je zelf ook de gegevens over kunt zetten? (Druk op de button die van toepassing is)
Ruilen en retourneren
Na aankoop staan wij ook voor je klaar! Is het aangeschafte toestel niet naar wens of werkt deze niet naar behoren? Kom langs in ons Servicepunt, wij kijken graag met je mee! In enkele gevallen kunnen wij zelfs een toestel direct voor je omruilen! Lees hier meer informatie over onze omruilgarantie.
Defect toestel
Heb je bij ons je telefoon aangeschaft maar werkt het toestel niet meer zoals je gewent bent? Mogelijk zit er een defect in je toestel. Kom langs in ons Servicepunt, zodat wij met je mee kunnen kijken. Zit je nog binnen je 2 jaar wettelijke garantie? Helaas kunnen wij niet ter plekken een reparatie uitvoeren. Maar we kunnen jouw telefoon wel kosteloos naar een gecertificeerd reparatiecentrum opsturen.
Showroom
In ons servicepunt hebben we van de meest populaire telefoons demo toestellen beschikbaar, deze toestellen zijn te bekijken en uit te proberen. Heb je een telefoon naar je wensen gevonden? Dan kunnen onze adviseurs je helpen met een passend abonnement. Uiteraard kun je het gewenste toestel ook zonder abonnement aanschaffen. Is het toestel op voorraad? Dan krijg je deze meestal ook direct mee!
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Kan iemand anders mijn bestelling afhalen?
Ben je zelf niet in de gelegenheid om je bestelling af te halen? Dan mag iemand anders dat voor je doen. Geef in dat geval een getekende machtiging mee waarop staat wie er gemachtigd is om de bestelling af te halen. Samen met een kopie van of legitimatie bewijs van de contractant en het legitimatie bewijs van de persoon die gemachtigd is.
Kan ik rechtstreeks met de winkel contact opnemen?
Het is helaas niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel. Als je op deze pagina geen antwoord vind op je vraag dan helpt onze klantenservice je graag verder. (Ook met vragen over de winkel)
Heeft de winkel ook voorraad?
Alle producten die op onze website op voorraad zijn, zijn ook in ons Servicepunt aan te schaffen en mee te nemen. Wil je eerst een hoesje zien voordat je deze aanschaft? Kom langs en onze adviseurs helpen je graag verder!
Kan ik in de winkel mijn gegevens over laten zetten?
Dit willen we graag doen, maar vragen je, ivm langere tijdsduur, hiervoor een afspraak te maken via de link bij het kopje gegevens overzetten.
Wat moet ik meenemen voor het aanvragen van een abonnement in de winkel?
In ons Servicepunt kunnen we je abonnementsaanvraag vaak direct verwerken. Wanneer je bij je abonnement een nieuw toestel kiest, dan kun je deze meenemen zodra je abonnementsaanvraag verwerkt is. Meestal is dit binnen een half uur geregeld. Om je zo snel mogelijk te helpen neem een geldig legitimatiebewijs mee (Paspoort, Rijbewijs of ID) en je bankpas. (Hiermee verifieer je je rekeningnummer.)