4,7/5
Trustpilot 49.467 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

31 dagen omruilgarantie



Opbouw waardevermindering

Constatering
Omschrijving
Waardevermindering (percentage van de toestelwaarde)
Het toestel heeft lichte krassen.
De doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft lichte krassen.
10%
Het toestel is beschadigd.
De doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras, barst of deuk.
Tot 30% (hangt af van de ernst van de schade)
Het toestel is incompleet.
Het toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).
5%
De toesteldoos is niet in nieuwstaat.
Het toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd
10%

Voorwaarden omruilgarantie

  • Zorg dat wij de telefoon binnen 31 dagen retour ontvangen hebben.
  • Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van het defecte toestel.
  • Stuur het toestel -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet, in nieuwstaat en in de onbeschadigde productverpakking terug. 
  • Stuur de telefoon in een deugdelijk en neutraal pakket terug.
  • Schakel bij een iPhone de ‘Find My iPhone’-functie uit. Wis de volledige inhoud van de iPhone en zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen voor je hem terugstuurt. Als dit niet gedaan is, is het niet mogelijk direct om te ruilen voor een nieuwe. Voor meer informatie over het resetten van een iPhone, bekijk onze slimme tip: Hoe reset ik een iPhone?
  • Wis bij een telefoon van Samsung een eventueel ingesteld Samsung-account. (via instellingen; back-up maken en resetten; fabrieksgegevens herstellen; alles verwijderen). Een actief Samsung-account zorgt namelijk voor een extra beveiliging, wat het toestel vergrendelt voor andere gebruikers. Wij kunnen het toestel dan niet in behandeling nemen.

Als je aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kun je het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Bewaar het verzendbewijs goed. Retourneren aan het antwoordnummer is gratis. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare verpakking. Verstuur je je pakket met een andere vervoerder dan zijn de kosten en risico's hiervan voor eigen rekening. Als wij jouw toestel hebben ontvangen en het aan de gestelde voorwaarden voldoet, krijg je binnen 3 werkdagen een nieuw toestel. Je ontvangt bij je nieuwe telefoon de oorspronkelijke accessoires terug als blijkt dat de meegeleverde accessoires het probleem niet veroorzaken. Wanneer de gekozen telefoon niet op voorraad is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd. Je kunt je defecte telefoon ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam. We kunnen dan niet altijd meteen een nieuw toestel mee teruggeven. Je nieuwe telefoon kun je meestal de volgende dag ophalen. We kunnen het toestel ook naar je opsturen.


Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur (30-11-2021: Door drukte is er momenteel helaas een langere reactietijd.)

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur (30-11-2021: Door drukte is er momenteel helaas een langere reactietijd.)

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten (30-11-2021: Door drukte is er momenteel helaas een langere reactietijd.)

Servicepunten

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag

09:00 - 17:00

Dinsdag

09:00 - 17:00

Woensdag

09:00 - 17:00

Donderdag

09:00 - 17:00

Vrijdag

09:00 - 17:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Servicepunt Utrecht

Europaplein 702, 3526WP Utrecht

Openingstijden

Maandag

Gesloten

Dinsdag

09:00 - 17:00

Woensdag

09:00 - 17:00

Donderdag

09:00 - 17:00

Vrijdag

09:00 - 17:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden

Eerste Paasdag (4 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur (servicepunten gesloten)

Tweede Paasdag (5 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur (servicepunten gesloten)

Koningsdag (27 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Nationale Herdenking (4 mei 2021)
Rond 20:00 uur kort gesloten

Hemelvaartsdag (13 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Eerste Pinksterdag (23 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Tweede Pinksterdag (24 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Bedrijfsuitje (10 september 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Bedrijfsuitje (17 december 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Kerstavond (24 december 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Eerste Kerstdag (25 december 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Tweede Kerstdag (26 december 2021)
Geopend van 10:00 tot 18:00 (servicepunten gesloten)

Oudjaarsdag (31 december 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Nieuwjaarsdag (1 januari 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01