Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Coronavirus/COVID-19: Wij zijn online open en hanteren de levertijden die je van ons gewend bent. I.v.m. landelijke drukte bij onze vervoerder PostNL kan onverhoopt vertraging optreden. Onze klantenservicemedewerkers staan voor je klaar. De servicepunten in Leidschendam en Utrecht zijn per heden weer geopend. Kijk hier voor meer informatie.

31 dagen omruilgarantie



Opbouw waardevermindering

Constatering
Omschrijving
Waardevermindering (percentage van de toestelwaarde)
Het toestel heeft lichte krassen.
De doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft lichte krassen.
10%
Het toestel is beschadigd.
De doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras, barst of deuk.
Tot 30% (hangt af van de ernst van de schade)
Het toestel is incompleet.
Het toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).
5%
De toesteldoos is niet in nieuwstaat.
Het toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd
10%

Voorwaarden omruilgarantie

  • Zorg dat wij de smartphone binnen 31 dagen retour ontvangen hebben.
  • Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van het defecte toestel.
  • Stuur het toestel -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet, in nieuwstaat en in de onbeschadigde productverpakking terug. 
  • Stuur de smartphone in een deugdelijk en neutraal pakket terug.
  • Schakel bij een iPhone de ‘Find My iPhone’-functie uit. Wis de volledige inhoud van de iPhone en zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen voor je hem terugstuurt. Als dit niet gedaan is, is het niet mogelijk direct om te ruilen voor een nieuwe. Voor meer informatie over het terugzetten van een iPhone naar de fabrieksinstellingen, ga naar http://support.apple.com/kb/PH2702?viewlocale=nl_NL
  • Wis bij een smartphone van Samsung een eventueel ingesteld Samsung-account. (via instellingen; back-up maken en resetten; fabrieksgegevens herstellen; alles verwijderen). Een actief Samsung-account zorgt namelijk voor een extra beveiliging, wat het toestel vergrendelt voor andere gebruikers. Wij kunnen het toestel dan niet in behandeling nemen.

Als je aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kun je het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Bewaar het verzendbewijs goed. Retourneren aan het antwoordnummer is gratis. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare verpakking. Verstuur je je pakket met een andere vervoerder dan zijn de kosten en risico's hiervan voor eigen rekening. Als wij jouw toestel hebben ontvangen en het aan de gestelde voorwaarden voldoet, krijg je binnen 3 werkdagen een nieuw toestel. Je ontvangt bij je nieuwe smartphone de oorspronkelijke accessoires terug als blijkt dat de meegeleverde accessoires het probleem niet veroorzaken. Wanneer de smartphone niet op voorraad is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd. Je kunt je defecte smartphone ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam. We kunnen dan niet altijd meteen een nieuw toestel mee teruggeven. Je nieuwe smartphone kun je meestal de volgende dag ophalen. We kunnen het toestel ook naar je opsturen.


Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 09:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 3 uur

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 dagen

Servicepunten

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag10:00 - 18:00
Dinsdag10:00 - 18:00
Woensdag10:00 - 18:00
Donderdag10:00 - 18:00
Vrijdag10:00 - 18:00
Zaterdag09:00 - 17:00
ZondagGesloten
Servicepunt Utrecht

Europaplein 702, 3526WP Utrecht

Openingstijden

Maandag13:00 - 18:00
Dinsdag13:00 - 18:00
Woensdag13:00 - 18:00
Donderdag13:00 - 18:00
Vrijdag13:00 - 18:00
Zaterdag10:00 - 18:00
ZondagGesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden

Eerste Paasdag (12 april 2020)
Gesloten

Tweede Paasdag (13 april 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Koningsdag (27 april 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Nationale Herdenking (4 mei 2020)
Rond 20.00 uur kort gesloten

Bevrijdingsdag (5 mei 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Hemelvaartsdag (21 mei 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Eerste Pinksterdag (31 mei 2020)
Gesloten

Tweede Pinksterdag (1 juni 2020)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur (servicepunt gesloten)

Bedrijfsuitje (28 augustus 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Bedrijfsuitje (18 december 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Kerstavond (24 december 2020)
Vanaf 17.00 uur gesloten

Eerste Kerstdag (25 december 2020)
Gesloten

Tweede Kerstdag (26 december 2020)
Geopend van 09:00 tot 17.00 uur (servicepunt gesloten)

Oudjaarsdag (31 december 2020)
Geopend van 09:00 tot 17.00 uur

Nieuwjaarsdag (1 januari 2021)
Gesloten

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01