Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Klachten & suggesties
Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen.
Als je klachten of suggesties hebt over onze dienstverlening of producten, kan je contact opnemen met onze klantenservice, die 7 dagen per week bereikbaar is. Je kunt je klacht richten aan de klantenservice. Onze klantenservicemedewerkers reageren zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten.
Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie. Dit kan op het volgende adres:
Websend B.V.
T.a.v. de directie
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam
Je kunt jouw klacht / geschil ook voorleggen aan een geschillencommissie. Dit kan via www.sgc.nl. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit is mogelijk op http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Klantenservice
Gesloten, opent morgen om 10:00
Gemiddelde reactietijd:binnen 3 uur
Gemiddelde reactietijd:binnen 5 minuten
Gemiddelde reactietijd:binnen 2 dagen
Servicepunten
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Europaplein 702, 3526WP Utrecht
Openingstijden
Extra's
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Bekijk onze aangepaste openingstijden
Aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01