4,7/5
Trustpilot 49.069 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Koopjeskelder

Wat vind ik in de Koopjeskelder?
In de Koopjeskelder vind je toestellen die zijn geretourneerd met lichte gebruikerssporen. Dit gaat bijvoorbeeld om een kapotte toesteldoos, een licht krasje op de telefoon of een ontbrekende accessoire. Afhankelijk van de beschadiging of het missende item wordt er een korting berekend. Het toestel is in de meeste gevallen zo goed als nieuw.

Door de ‘bestel nu’ knop achter je favoriete telefoon te klikken kom je in het bestelformulier terecht. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en betaald, wordt deze zo snel mogelijk naar je opgestuurd. Een telefoon uit de Koopjeskelder is te combineren met een abonnement, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Het is echter niet mogelijk om een telefoon uit de Koopjeskelder te combineren met een abonnement tijdens een actieperiode.


Heb ik garantie op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Jazeker. Ook op de telefoons uit onze Koopjeskelder geldt de normale fabrieksgarantie van 24 maanden. Er wordt door fabrikanten namelijk onderscheid gemaakt tussen gebruikerssporen en gebruikersschade. Bij telefoons met gebruikersschade (barsten in het display of de backcover, kromme behuizing en/of vochtschade) vervalt de fabrieksgarantie, maar de telefoons uit de Koopjeskelder bevatten hoogstens (lichte) gebruikerssporen (krasjes, kleine deukjes) die niet van invloed zijn om de fabrieksgarantie.

Kan ik mijn aankoop uit de Koopjeskelder annuleren?
Ook bestellingen uit de Koopjeskelder kunnen binnen 31 dagen worden geannuleerd. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag retour mits de bestelling in dezelfde staat wordt geretourneerd. Als blijkt dat de telefoon meer beschadigingen heeft dan voorheen of als er toebehoren missen die er wel bij zaten toen de bestelling naar je werd opgestuurd, kan het zijn dat er een waardevermindering in rekening wordt gebracht. De eventuele waardevermindering is hetzelfde opgebouwd als bij onze standaard annuleringsvoorwaarden, zie daarvoor Annuleringsvoorwaarden

Mijn aankoop uit de Koopjeskelder is helaas defect, wat nu?
Als jouw toestel uit de Koopjeskelder binnen twee jaar na aankoop defect gaat, zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk te laten repareren. Over het algemeen nemen reparaties ongeveer 10-14 dagen in beslag.  Onze 31 dagen omruilgarantie geldt niet voor aankopen uit de Koopjeskelder. Telefoons die in deze periode onverhoopt defect gaan, zullen altijd direct ter reparatie worden aangeboden. Wij vragen je in dat geval om je telefoon naar ons op te sturen en een schriftelijk bericht toe te voegen met daarin het ordernummer van je bestelling en een klachtomschrijving van het defecte toestel. Versturen van het pakket kan naar:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Bewaar het verzendbewijs goed. Retourneren aan het antwoordnummer is gratis. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare verpakking. Je kunt je defecte telefoon ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam.

Kan ik gebruik maken van promotieacties van fabrikanten zoals cashbacks op mijn aankoop uit de Koopjeskelder?
Helaas zijn onze toestellen uit de Koopjeskelder uitgesloten van deelname aan promotieacties.


Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Servicepunten

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Servicepunt Utrecht

Europaplein 702, 3526WP Utrecht

Openingstijden

Maandag

Gesloten

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

Gesloten

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

Gesloten

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden

Eerste Paasdag (4 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur (servicepunten gesloten)

Tweede Paasdag (5 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur (servicepunten gesloten)

Koningsdag (27 april 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Nationale Herdenking (4 mei 2021)
Rond 20:00 uur kort gesloten

Hemelvaartsdag (13 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Eerste Pinksterdag (23 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Tweede Pinksterdag (24 mei 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Bedrijfsuitje (10 september 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Bedrijfsuitje (17 december 2021)
Vanaf 18:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Kerstavond (24 december 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Eerste Kerstdag (25 december 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

Tweede Kerstdag (26 december 2021)
Geopend van 10:00 tot 17:00 (servicepunten gesloten)

Oudjaarsdag (31 december 2021)
Vanaf 17:00 uur gesloten (klantenservice en servicepunten)

Nieuwjaarsdag (1 januari 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp (servicepunten gesloten)

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01