Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Na hoeveel dagen vervalt mijn bestelling?

Een bestelling blijft maximaal 14 dagen actief. Wanneer er binnen deze periode geen betaling plaatsvindt of wanneer je wel een actie hebt uitgevoerd, maar daarna 14 dagen niets meer hebt gedaan, wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Heb je in die tijd al een bedrag betaald, dan ontvang je dit vanzelfsprekend terug. Zodra een bestelling automatisch is geannuleerd, kunnen wij deze niet meer heractiveren en dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp
Geopend tot 18:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Vrijdag 10 okt
09:00 - 17:30
Zaterdag 11 okt
09:00 - 17:00
Zondag 12 okt
Gesloten
Maandag 13 okt
09:00 - 17:30
Dinsdag 14 okt
09:00 - 17:30
Woensdag 15 okt
09:00 - 17:30
Donderdag 16 okt
09:00 - 17:30

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Kerstborrel (19 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.