Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Garantie op accessoires

Garantie op bijgeleverde accessoires

Op de standaard bijgeleverde accessoires van je telefoon, zoals een, headset of datakabel, geldt een garantietermijn van 6 maanden vanaf de factuurdatum. De oorspronkelijke factuurdatum blijft ook van toepassing als een accessoire binnen 6 maanden is hersteld of vervangen door het reparatiecentrum. Breuken in kabels of schade door verkeerd gebruik vallen buiten de fabrieksgarantie. Sommige merken bieden een langere garantietermijn aan op hun accessoires. Zie daarvoor het schema bij garantie op losse accessoires. 

Wil je een product retourneren?

Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina  in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.

Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.

Retourmogelijkheden

Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:

  • Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
  • Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
    • DHL QR-code (geen printer nodig)
    • DHL retourlabel (zelf uitprinten)


Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.

Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.

Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.

Garantie op losse accessoires

Als je extra accessoires hebt aangeschaft, zoals een hoesje, geheugenkaartje of powerbank, geldt daar ook een standaard garantietermijn van 6 maanden. Sommige merken bieden wel een langere garantietermijn aan. Zie daarvoor onderstaand schema. Houd er rekening mee dat verkeerd gebruik, ook breuken in kabels, niet binnen de fabrieksgarantie valt.
Uit oogpunt van hygiëne kunnen headsets en/of earpods niet in behandeling worden genomen als deze in gebruikte staat worden geretourneerd. Hier lees je slimme tips om je headset en/of earpods schoon te maken voordat je ze naar ons retourneert. 

Type accessoireGarantietermijnExtra informatie
Apple origineel12 maanden
Apple Airpods12 maandenApple Airpods zien we graag schoongemaakt retour volgens de instructies van Apple. We zien ook graag het originele doosje tegemoet wanneer je gebruik wil maken van de fabrieksgarantie. 
Garmin24 maanden
Google24 maanden
Harman Kardon24 maanden
Huawei24 maanden
JBL24 maanden
Nothing24 maanden
OnePlus24 maanden
Oppo12 maanden
Samsung24 maanden
Overige merken6 maandenIn dit geval ontvangen we graag eerst een bericht van je via de klantenservice, zodat we met je mee kunnen denken over een oplossing.

Wil je een product retourneren?

Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina  in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.

Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.

Retourmogelijkheden

Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:

  • Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
  • Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
    • DHL QR-code (geen printer nodig)
    • DHL retourlabel (zelf uitprinten)


Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.

Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.

Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.


*Garantie op accessoires die verkregen zijn door een promotie (bijvoorbeeld een gratis headset of speaker) kunnen per promotie en fabrikant verschillen. 

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Maandag 16 jun
10:00 - 18:00
Dinsdag 17 jun
10:00 - 18:00
Woensdag 18 jun
10:00 - 18:00
Donderdag 19 jun
10:00 - 18:00
Vrijdag 20 jun
10:00 - 18:00
Zaterdag 21 jun
09:00 - 17:00
Zondag 22 jun
Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Bedrijfsuitje (27 June 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.