4,6/5 op Trustpilot 4,6/5
Trustpilot 52.691 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Garantie op accessoires

Garantie op bijgeleverde accessoires

Op de standaard bijgeleverde accessoires van je telefoon, zoals een accu, headset of datakabel, geldt een garantietermijn van 6 maanden vanaf de factuurdatum. De oorspronkelijke factuurdatum blijft ook van toepassing als een accessoire binnen 6 maanden is hersteld of vervangen door het reparatiecentrum. Breuken in kabels of schade door verkeerd gebruik vallen buiten de fabrieksgarantie. Sommige merken bieden een langere garantietermijn aan op hun accessoires. Zie daarvoor het schema bij garantie op losse accessoires. 

Om het accessoire ter reparatie aan te bieden, kun je deze naar ons opsturen. Stop het accessoire in een neutrale verpakking terug en voeg een schriftelijk bericht toe, met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van je kapotte accessoire. Je kan het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Check op het verzendbewijs of het pakket naar juiste antwoordnummer retour wordt gestuurd en bewaar deze goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. Indien wij een accessoire zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor 6 maanden. Als je accessoire binnen 6 maanden niet gekoppeld wordt nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zullen we je accessoire milieuvriendelijk vernietigen.

Garantie op losse accessoires

Als je extra accessoires hebt aangeschaft, zoals een hoesje, geheugenkaartje of powerbank, geldt daar ook een standaard garantietermijn van 6 maanden. Sommige merken bieden wel een langere garantietermijn aan. Zie daarvoor onderstaand schema. Houd er rekening mee dat verkeerd gebruik, ook breuken in kabels, niet binnen de fabrieksgarantie valt. 

Type accessoireGarantietermijnExtra informatie
Apple origineel12 maandenBij Apple Airpods zien we graag het originele doosje tegemoet wanneer je gebruik wil maken van de garantie. 
Samsung origineel24 maanden
OnePlus origineel24 maanden
OPPO origineel12 maanden
Huawei origineel 24 maanden
Overige*6 maanden
Google accessoires (zoals Chromecast, Hub et cetera)12 maanden

Procedure op losse accessoires met waarde onder de 20 euro?

Als een accessoire binnen de garantietermijn kapot gaat, kun je per schriftelijk contact opnemen met de klantenservice over de klacht. Stuur een foto mee waarop het defect duidelijk zichtbaar is. Nadat wij de schade hebben beoordeeld, ontvang je bericht over de verdere afhandeling.

Procedure op losse accessoires met waarde boven de 20 euro?

Dan kun je het accessoire direct terugsturen naar ons antwoordnummer. Voeg een schriftelijk bericht toe, met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van je kapotte accessoire. De retourenafdeling zal bij retour je accessoire verder in behandeling nemen. Je kan het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Check op het verzendbewijs of het pakket naar juiste antwoordnummer retour wordt gestuurd en bewaar deze goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. Indien wij een accessoire zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor 6 maanden. Als je accessoire binnen 6 maanden niet gekoppeld wordt nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zullen we je accessoire milieuvriendelijk vernietigen.

* Garantie op accessoires die verkregen zijn door een promotie (bijvoorbeeld een gratis headset of speaker) kunnen per promotie en fabrikant verschillen. 

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam
Kerstavond (24 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01