Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Hoe wijzig ik mijn adres in mijn account?
Je kunt je adres eenvoudig aanpassen in je adresboek. Dit adres wordt gebruikt als woon- en factuuradres en als standaard bezorgadres voor bestellingen. Het aanpassen van je adres in je Mobiel.nl-account heeft geen invloed op lopende of reeds geplaatste bestellingen. Hiervoor wordt altijd het adres gebruikt dat bij de bestelling is opgegeven.
Zo wijzig je je adres:
Ga naar je adresboek in je account.
Klik op Wijzig bij het adres dat je wilt aanpassen.
Vul je nieuwe adresgegevens in.
Sla de wijziging op.
Je nieuwe adres wordt nu gebruikt voor toekomstige bestellingen via Mobiel.nl.
Let op: Het aanpassen van je adres in je Mobiel.nl-account wijzigt je adres niet automatisch bij je provider (bijvoorbeeld KPN, Odido of Vodafone).
Wil je dat je provider ook jouw nieuwe adres gebruikt, dan moet je dit zelf rechtstreeks bij de provider doorgeven.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGeopend tot 22:00
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01
- Klantenservice
- Leidschendam