4,6/5 op Trustpilot 4,6/5
Trustpilot 51.193 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tarieven in het buitenland bij een Vodafone abonnement

Vanaf 1 juni 2017 geniet je binnen heel de EU van je Vodafone-abonnement zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. De wijzigingen gaan automatisch in. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon.

Roamen uit je bundel geldt voor de volgende landen

Albanië, Andorra, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, IJsland, Ierland, Isle Of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Réunion, Saint Martin, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Let op: de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland náár landen binnen de EU blijven onveranderd. Dit valt dus niet binnen de nieuwe wetgeving. 

Buiten de EU

Vodafone hanteert verschillende tarieven voor bellen en internet in landen buiten de EU. Zodra je in het buitenland bent krijg je automatisch een sms'je met de tarieven. Wil je extra veel online zijn? Dan kan je altijd een extra bundel aanzetten voor in het buitenland, waarmee je voor een vast bedrag een aantal belminuten, sms'jes en MB's koopt. Om je te beschermen tegen hoge kosten, zit er een standaard limiet van € 60,50 op het gebruik van MB's in het buitenland. Dit limiet kun je zelf aan- of uitzetten en je kunt bij een abonnement ook het bedrag aanpassen.

Kijk hier voor de tarieven van een Red abonnement, Red Together abonnement of Start abonnement.

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 18:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

09:00 - 17:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam

Bedrijfsuitje (8 juli 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Kerstavond (24 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Eerste Kerstdag (25 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.

Tweede Kerstdag (26 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.

Oudjaarsdag (31 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Nieuwjaarsdag (1 januari 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01