Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Let op: Vanwege de NAVO-top (22 t/m 27 juni) kunnen bestellingen vertraging oplopen door de verkeersmaatregelen. De bezorgers doen hun best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Annuleren sim only-abonnement

Controleer eerst de orderstatus en kijk onder 'Veelgestelde Vragen' om te zien of zelf annuleren nog mogelijk is. 

Naar mijn orderstatus

Is dit niet meer mogelijk?

Volg dan onderstaande stappen:

  • Je hebt het recht om je sim only-abonnement binnen 14 dagen na bevestiging te annuleren. Dit kan ongeacht of je abonnement al is geactiveerd
  • Voor annulering kun je contact opnemen met onze klantenservice via bijvoorbeeld WhatsApp. Stuur een WhatsApp-bericht
  • Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de annulering is verwerkt. Dit kan enkele werkdagen duren.


Heb je al een fysiek product ontvangen bij je sim only bestelling?
Als je bij je sim only-abonnement een actieproduct, zoals een telefoon of accessoire, hebt ontvangen, moet dit product teruggestuurd worden voordat we je annulering kunnen verwerken. Gebruik hiervoor onderstaande retourinstructies

Wil je een product retourneren?

Dat kan eenvoudig via de Retour en Reparatie pagina  in je Mijn omgeving. Selecteer je bestelling, kies het betreffende product en volg de stappen om je aanvraag in te dienen.

Let op: stuur je pakket pas op nadat je de instructies via deze pagina hebt gevolgd. Zo zorgen we voor een snelle en correcte afhandeling.

Retourmogelijkheden

Je kunt je retour op twee manier aan ons teruggeven:

  • Afleveren op het servicepunt van Mobiel.nl
  • Via een DHL Servicepunt, met keuze uit:
    • DHL QR-code (geen printer nodig)
    • DHL retourlabel (zelf uitprinten)


Vraag bij DHL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.

Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.

Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Dinsdag 24 jun
10:00 - 18:00
Woensdag 25 jun
10:00 - 18:00
Donderdag 26 jun
10:00 - 18:00
Vrijdag 27 jun
10:00 - 16:30
Zaterdag 28 jun
09:00 - 17:00
Zondag 29 jun
Gesloten
Maandag 30 jun
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Bedrijfsuitje (27 June 2025)
Geopend van 09:00 tot 16:30 uur.
Bedrijfsuitje (05 September 2025)
Gesloten.
Bedrijfsuitje (06 September 2025)
Gesloten.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.