4,6/5 op Trustpilot 4,6/5
Trustpilot 52.691 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Ruilen (Toestel i.c.m abonnement)


Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering 
Het toestel heeft lichte krassen.De doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft lichte krassen.10% (percentage van de toestelwaarde)
Het toestel is beschadigd.De doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras, barst of deuk.Tot 30% (afhankelijk van de schade)
Het toestel is incompleet.Het toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).5% (percentage van de toestelwaarde)
De toesteldoos is niet in nieuwstaat.Het toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd10% (percentage van de toestelwaarde)
De toesteldoos ontbreekt.
Helaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer de originele toesteldoos ontbreekt.-


Pakket retourneren
Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en je voorgestelde omruiling. Een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is uiteraard ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en) van het gewenste toestel, bestel- en ontvangstdatum van je oorspronkelijke bestelling, je naam en adres

Je kunt het pakket kosteloos retourneren bij een PostNL-pakketpunt aan het volgende adres:
Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Check op het verzendbewijs of het pakket naar het juiste antwoordnummer retour wordt gestuurd en bewaar deze goed! Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. We adviseren om het toesteldoosje niet  dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen.

Als wij het retour gezonden product niet kunnen koppelen aan een bestelling bewaren wij deze maximaal 6 maanden. Hierna zal het product milieuvriendelijk verwerkt worden. 



Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam
Kerstavond (24 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01