Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Ruilen (Toestel i.c.m abonnement)


Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering 
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet, maar het toestel heeft een paar lichte krassen.10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassen.Tot 30% (afhankelijk van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes).10% van de toestelwaarde
Toesteldoos is niet in nieuwstaat.Het toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker zit wel op de doos. 10% van de toestelwaarde
De toesteldoos of IMEI-sticker ontbreektHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt.-
Ernstige schadeHelaas is het niet mogelijk om te ruilen wanneer het toestel ernstige schade heeft, zoals een breuk of barst. -


Pakket retourneren
Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en je voorgestelde omruiling. Een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is uiteraard ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en) van het gewenste toestel, bestel- en ontvangstdatum van je oorspronkelijke bestelling, je naam en adres

Je kunt het pakket kosteloos retourneren bij een PostNL-pakketpunt aan het volgende adres:

Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. We adviseren om het toesteldoosje niet dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen.

Als wij het retour gezonden product niet kunnen koppelen aan een bestelling bewaren wij deze maximaal drie maanden. Als jouw product binnen drie maanden niet gekoppeld en je hebt geen contact opgenomen met onze klantenservice hierover, zullen we het product milieuvriendelijk vernietigen.

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: binnen 10 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Kerstborrel (15 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Kerstavond (24 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01