Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.
Om een aanvraag voor een abonnement te kunnen verwerken hebben wij bepaalde documenten* en/of verificaties nodig. Hieronder vind je een overzicht:
Je ondertekent het contract je contract met iDEAL-verificatie van 1 cent en verifieert je identiteit met iDIN.
Je ondertekent het contract met een iDEAL-verificatie van 1 cent. Bij KPN-abonnementen verifieer je ook je identiteit met iDIN.
Je tekent het contract gemakkelijk met een iDEAL-verificatie van 1 cent en je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie op het te verlengen nummer.
Je verifieert je telefoonnummer met een sms-verificatie op het te verlengen nummer en hiermee wordt meteen je contract ondertekend.
Dan hebben wij een kopie nodig van je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart* gemaakt met de KopieID app.
Je kan deze vervolgens naar ons mailen (contracten@mobiel.nl) met je ordernummer in het onderwerp.
Neem dan contact op met onze klantenservice (070-3010301). Zij kunnen je dan verder kijken naar de mogelijkheden.
*Heb je een buitenlands legitimatiebewijs of verblijfsvergunning? Kijk dan hier voor de benodigdheden.