Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Op dit moment zijn we telefonisch niet bereikbaar in verband met een telefoniestoring. Onze excuses voor het ongemak.
In verband met de drukte zijn we momenteel alleen bereikbaar via Whatsapp en mail. Onze excuses voor het ongemak.
In verband met ons 25-jarig bestaan zijn we momenteel alleen bereikbaar via Whatsapp en mail. Onze excuses voor het ongemak.
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Welke garanties krijg ik van jullie?
Welke gegevens zijn er nodig voor mijn bestelling?
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe kan ik betalen?
Hoelang blijft mijn bestelling actief?
Wat doen jullie met mijn 1 cent betaling?
Waar kan ik de factuur vinden?
Waarom is overstappen soms goedkoper dan verlengen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen?
Hoeveel abonnementen kan ik per provider krijgen?
Wat is de Wet Financieel Toezicht?
Wat voor privacy statement hebben jullie?
Kan ik gegevens van mijn bestelling wijzigen?
Kan ik mijn oude telefoon inleveren voor een inruilwaarde?
Hoe kan ik de btw van mijn bestelling terugvragen?
Zijn jullie aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg?
Wat is thuiskopieheffing?
Hoe werkt jullie Koopjeskelder?
Stap 3: Lees meer over...
Benodigde documenten bij aanvragen abonnement
Benodigde documenten bij aanvragen abonnement onder bewindvoering
Een abonnement aanvragen met een buitenlands legitimatiebewijs
Een abonnement aanvragen met een buitenlands rekeningnummer
Opsturen ontbrekende documenten per e-mail of per post
Een abonnement aanvragen op een buitenlands adres
Benodigde documenten bij aanvragen abonnement onder bewindvoering
Als je een abonnement wil afsluiten terwijl je onder bewindvoering of onder curatele staat, hebben we een aantal extra documenten nodig om je abonnement aan te vragen bij de provider. Jij of je bewindvoerder kan de documenten versturen naar contracten@mobiel.nl met het ordernummer in de onderwerpsregel. Indien de order niet binnen een week na plaatsen van de bestelling volledig is, zullen wij deze annuleren.
We hebben de volgende documenten nodig:
- Een iDEAL-verificatie van €0,01 (via de persoonlijke orderstatuspagina) van het opgegeven bankrekeningnummer welke op de naam van de contractant staat.
- Of een overboeking van €0,01 met daarvan een betaalbewijs (screenshot bijvoorbeeld) per e-mail met daarop de naam en het rekeningnummer van contractant én een met de hand ondertekend contract door de contractant.
- Een kopie van een geldig legitimatiebewijs gemaakt met de KopieID app van de Rijksoverheid. Hierop mag het BSN-nummer en pasfoto worden afgeschermd.
- Een machtiging op origineel briefpapier van de bewindvoerder waarin de contractant wordt gemachtigd een aanvraag voor een mobiel abonnement te doen.
Deze machtiging dient voorzien te zijn van een:
- Handtekening van de bewindvoerder
- De naam en adresgegevens van de contractant
- Het ordernummer met daarbij een specificatie van het abonnement en het toestel
Was deze informatie nuttig?
Klantenservice
Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGeopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!
Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen
Servicepunt
Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Donderdag 30 oktoberDonderdag 30 okt
09:00 - 17:30
Vrijdag 31 oktoberVrijdag 31 okt
09:00 - 17:30
Zaterdag 1 novemberZaterdag 1 nov
09:00 - 17:00
Zondag 2 novemberZondag 2 nov
Gesloten
Maandag 3 novemberMaandag 3 nov
09:00 - 17:30
Dinsdag 4 novemberDinsdag 4 nov
09:00 - 17:30
Woensdag 5 novemberWoensdag 5 nov
09:00 - 17:30
Extra's
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
- Klantenservice
- Leidschendam
Kerstborrel (19 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Kerstborrel (19 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Gesloten.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Gesloten.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur.
