Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Stap 3: Lees meer over...
Waarom gaat mijn nieuwe abonnement later in dan mijn huidige abonnement afloopt?
Wanneer nummerbehoud is goedgekeurd door je nieuwe provider, blijft je huidige abonnement automatisch doorlopen totdat je nieuwe abonnement daadwerkelijk ingaat. Dit voorkomt dat je zonder bereik of internet komt te zitten.
Dit kan betekenen dat je bij je huidige provider nog een paar dagen extra betaalt, totdat de nieuwe ingangsdatum is bereikt. Dit is normaal en onderdeel van het overstapproces.
Dit komt niet alleen voor bij klanten met een opzegtermijn van één maand, maar ook bij klanten die al een vaste einddatum hebben voor hun huidige contract.
Bijvoorbeeld: je contract loopt af op 8 januari, maar je nieuwe abonnement begint enkele dagen later. Ook dan blijft je huidige abonnement actief tot de startdatum van het nieuwe abonnement.
De datum die wij tonen is altijd een voorlopige ingangsdatum. Je nieuwe provider bepaalt uiteindelijk definitief wanneer het nieuwe abonnement begint.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGesloten, opent morgen om 09:00
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01
- Klantenservice
- Leidschendam
