4,6/5 op Trustpilot 4,6/5
Trustpilot 52.691 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Einddatum van je contract opzoeken

Vul onze verlengingschecker in en je ontvangt van ons een bericht wanneer je je abonnement kan verlengen. Overstappen kan dan vaak ook al!

T-Mobile

De einddatum van je huidige contract kun je vinden via je persoonlijke My T-Mobile-pagina of in de My T-Mobile app. Op de T-Mobile pagina onder het kopje “overzicht / je contractgegevens” wordt aangegeven wanneer de einddatum van je huidige contract precies is. In de app vind je jouw einddatum en verlengdatum onder 'Abonnement'. 

Vodafone

De einddatum van je huidige contract kun je vinden via jouw persoonlijke My Vodafone pagina. Kies voor het kopje abonnement bovenaan de pagina. Hierna kies je aan de linkerzijde voor “mijn abonnement”. Daarna kunt je klikken op “naar je abonnement” en kies hierna opnieuw voor ”mijn abonnement”. De einddatum van je huidige contract zal nu op je beeldscherm getoond worden.

KPN

De einddatum van je huidige contract kan je gemakkelijk vinden in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd kan je dit vinden onder het kopje contract.

Tele2

De einddatum van je huidige contract kun je op twee verschillende manieren vinden. Zorg dat je de app op je telefoon hebt en log hier in. Toets in de balk met "stel hier je vraag"  het woord "einddatum" in. De einddatum van je contract verschijnt nu direct in beeld. Ook is het mogelijk om via je persoonlijke Tele2 pagina de einddatum van je contract op te zoeken. Log hiervoor in op je persoonlijke Tele2 pagina. Kies voor het kopje "je producten" en hierna "overzicht producten". Onder "abonnement" zie je de einddatum van je contract staan. 

hollandsnieuwe

De einddatum van jouw huidige contract kun je vinden in je account bij hollandsnieuwe. Zodra je ingelogd bent kun je een stukje naar beneden scrollen. Onder het kopje “je aansluiting” kun je de einddatum van het huidige contract vinden.

Ben

Je kunt de einddatum van je huidige contract terugvinden in Ik Ben, je persoonlijke account bij Ben. Staat daar alleen een startdatum? Dan is je einddatum al verstreken of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.

Youfone

In de persoonlijke omgeving MyYoufone kan je gemakkelijk bij contractinformatie de einddatum van je contract vinden. 

Simyo

De einddatum van je huidige contract vind je op Mijn Simyo. Kies voor het kopje instellingen - Abonnement. Onder 'Mijn einddatum' staat aangegeven tot wanneer je contract loopt. Zie je de melding 'Je contract is afgelopen' dan is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Budget Mobiel

In MijnBudget of via de Budget app kan je vinden wanneer de einddatum van je contract is.

Lebara

Via de persoonlijke Lebara omgeving kan je de einddatum opzoeken van je huidige contract.

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: i.v.m. drukte langer dan gebruikelijk

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam
Kerstavond (24 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01