4,6/5 op Trustpilot 4,6/5
Trustpilot 51.562 reviews

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Verlengen

Ben je tevreden over je huidige provider? Dan is een contractverlenging een goede optie. Het maakt hierbij niet uit of jouw huidige abonnement via ons is aangevraagd of niet. Bij een contractverlenging betaal je geen aansluitkosten en je behoudt automatisch je huidige mobiele nummer. Vanaf vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement kan je een verlenging aanvragen. Benieuwd wanneer je kan verlengen? Gebruik dan snel de verlengingschecker.

Wanneer gaat mijn verlenging in?

Als jouw contractverlenging is goedgekeurd, gaan de nieuwe voorwaarden aan het einde van het huidige contract in. Wij raden je aan voor de precieze ingangsdatum van de nieuwe abonnementsvorm in te loggen op jouw persoonlijke provider pagina. Als je een bestelling plaatst met een nieuwe telefoon, verzenden wij deze direct na goedkeuring van de verlenging door je provider. Je ontvangt het toestel dus eerder dan dat het nieuwe abonnement ingaat.

Kan mijn kind ook verlengen?  

Als het huidige contract op naam van een ouder/verzorger is aangevraagd omdat de gebruiker tijdens het aansluiten nog geen 18 jaar was, dan is het helaas niet mogelijk om direct bij een contractverlenging van het abonnement de contractgegevens over te zetten op naam van de inmiddels 18-jarige gebruiker. Bij een contractverlenging blijven de gegevens ongewijzigd. Als je toch de gegevens van de contractant wilt wijzigen naar die van een zoon of dochter, dan kan dit alleen door middel van een contractovername via de provider. Wanneer je overstapt met nummerbehoud naar een andere provider dan je huidige provider hoef je van te voren geen contractovername aan te vragen wanneer je dit op een andere naam wil. Bij de nieuwe provider vraag je het aan onder de gegevens van de nieuwe contractant.

Wat gebeurd er als ik niet verleng?

Als je je huidige abonnement niet verlengt en je contract wel afloopt, loopt je abonnement gewoon door. Vanaf dit moment is je abonnement maandelijks opzegbaa. Houd er wel rekening mee dat eventuele kortingen op je abonnement verlopen aan het einde van de looptijd van het contract.

Kan ik ook overstappen naar een andere provider?

Ben je niet tevreden over je huidige provider? Dan is overstappen naar een andere provider een goede optie, kijk hier voor meer informatie over het overstappen naar een andere provider. 

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Geopend tot 22:00

WhatsApp 06 - 24 96 66 02

Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur

Mail info@mobiel.nl

Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur

Bel 070 - 301 0 301

Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam

Openingstijden

Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen

Bekijk onze aangepaste openingstijden

Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam

Kerstavond (24 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Eerste Kerstdag (25 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.

Tweede Kerstdag (26 december 2022)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.

Oudjaarsdag (31 december 2022)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Nieuwjaarsdag (1 januari 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.

KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01