Mobiel.nlCookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies
Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Overstappen

Ben je niet tevreden met je huidige provider of heeft een andere provider een betere aanbieding die bij jouw wensen aansluit, dan kan je via Mobiel.nl een overstap aanvragen. Bij overstappen sluit je een contract af bij een andere provider. Je kunt zelf kiezen of je je huidige telefoonnummer wilt behouden of dat je een nieuw nummer wilt. Als je kiest voor een nieuw nummer dien je zelf het oude abonnement op te zeggen

Hoelang van tevoren kan ik een overstap aanvragen? 

Een overstap met nummerbehoud naar de nieuwe provider kan meestal vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige contract. Bij een overstap met nummerbehoud heb je bij je huidige provider altijd een opzegtermijn van één maand. Zit er een maand of meer tussen het moment dat je de overstap aanvraagt en je einddatum? Dan gaat je nieuwe abonnement in op de dag na je einddatum. De exacte datum krijg je via sms van de nieuwe provider. 

Nieuwe provider

Overstappen naar

Odido 120 dagen
Vodafone120 dagen
KPN118 dagen
hollandsnieuwe120 dagen
Ben120 dagen
Youfone6 maanden
Simyo120 dagen
Budget Mobiel120 dagen
Lebara120 dagen
50+ Mobiel120 dagen

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe telefoon?

Als je gekozen hebt voor een nieuwe telefoon bij het abonnement dan verzenden wij deze direct nadat wij akkoord hebben ontvangen voor het nieuwe abonnement. Je kan je nieuwe telefoon dan ook gelijk in gebruik nemen me je huidige simkaart, op de dag dat je nummer over gaat naar je nieuwe provider wissel je simpel weg de simkaarten en kan je gebruik gaan maken van je nieuwe abonnement bij de nieuwe provider. De nieuwe simkaart ontvang je tegelijkertijd met je nieuwe toestel. 


Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: binnen 10 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Bekijk onze
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Teamuitje (15 June 2024)
Gesloten.
Teamuitje (16 June 2024)
Gesloten.
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.