Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Op dit moment zijn we telefonisch niet bereikbaar in verband met een telefoniestoring. Onze excuses voor het ongemak.
Vanwege Black Friday is het momenteel een stuk drukker dan normaal. Het kan daardoor langer duren voordat je antwoord krijgt. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.
In verband met de drukte kan . Onze excuses voor het ongemak.
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Stap 3: Lees meer over...
Verlengen
Overstappen
Opzeggen
Contractovername
Nummerbehoud
Extra mogelijkheden nummerbehoud
Einddatum van je contract opzoeken
Netwerkinformatie en dekking
Nummerbehoud van prepaid naar abonnement aanvragen
Toestelbundel
Inzicht in het verbruik van je bundels
Onverwachte kosten voorkomen
Wijzigen van bundels binnen je contract
Blokkeren van de simkaart
Pukcode vergeten
Internetinstellingen
eSIM: wat is het en wat kan ik ermee?
Kindvriendelijke abonnementen
Kan ik een sim only gebruiken in een MiFi-router?
Stilzwijgende verlenging, hoe zit dat?
Zijn de abonnementen simlockvrij?
Moet ik betalen voor nummerbehoud?
Waarom ontvang ik een ander telefoonnummer dan verwacht?
Waarom gaat mijn nieuwe abonnement later in dan mijn huidige abonnement afloopt?
Waarom ontvang ik een ander telefoonnummer dan verwacht?
Waarom krijg ik een e-mail met een tijdelijk nummer?
Wanneer je overstapt of een abonnement met nummerbehoud aanvraagt, krijg je soms eerst een tijdelijk nummer toegewezen. Dit nummer kun je gebruiken totdat je nummerbehoud volledig is afgerond. Je ontvangt hierover een e-mail of sms, zodat je alvast weet welke gegevens aan je bestelling gekoppeld zijn. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd, ontvang je opnieuw een bevestiging met de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Op mijn simkaart staat een ander 06-nummer dan mijn eigen nummer. Hoe kan dat?
Dit nummer is het standaard geprinte nummer dat hoort bij de simkaart zoals wij die ontvangen van de leverancier. Achter de schermen koppelen wij jouw behouden nummer of het nummer dat bij je bestelling hoort aan deze simkaart. Het geprinte nummer heeft dus geen invloed op het telefoonnummer waarmee je uiteindelijk gaat bellen.
Was deze informatie nuttig?
Klantenservice
Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Waarmee kunnen we je helpen?
WhatsAppGesloten, opent morgen om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!
Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen
Servicepunt
Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Dinsdag 9 decemberDinsdag 9 dec
09:00 - 17:30
Woensdag 10 decemberWoensdag 10 dec
09:00 - 17:30
Donderdag 11 decemberDonderdag 11 dec
09:00 - 17:30
Vrijdag 12 decemberVrijdag 12 dec
09:00 - 17:30
Zaterdag 13 decemberZaterdag 13 dec
09:00 - 17:00
Zondag 14 decemberZondag 14 dec
Gesloten
Maandag 15 decemberMaandag 15 dec
09:00 - 17:30
Extra's
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
- Klantenservice
- Leidschendam
Kerstborrel (19 december 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Kerstavond (24 december 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 december 2025)
Gesloten.
Tweede kerstdag (26 december 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 december 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2026)
Gesloten.
Kerstborrel (19 december 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Kerstavond (24 december 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste kerstdag (25 december 2025)
Gesloten.
Tweede kerstdag (26 december 2025)
Gesloten.
Oudjaarsavond (31 december 2025)
Geopend van 10:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2026)
Gesloten.
