Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.
Een geplaatste bestelling in de webshop kan afgehaald worden bij ons servicepunt in Leidschendam. Kies hiervoor bij ‘verzending’ in het bestelformulier op de website voor ‘afhalen op ons servicepunt’. De verzendkosten komen dan te vervallen. Zodra de bestelling is geplaatst rond de benodigde acties af op je orderstatuspagina.
Zodra je bestelling klaarligt, sturen we je hierover een e-mail. Zorg dat je bij het afhalen ervoor dat je het ordernummer en een geldig legitimatiebewijs bij de hand hebt. Betalingen kunnen alleen met een pinpas voldaan worden.
Ben je zelf niet in de gelegenheid om je bestelling af te halen? Dan mag iemand anders dat voor je doen. Geef hiervoor een getekende machtiging mee waarop staat wie er gemachtigd is en om welk ordernummer het gaat. Neem ook het fysieke legitimatiebewijs van de contractant en het legitimatiebewijs van de persoon die gemachtigd is mee.
Is bovenstaande optie niet mogelijk? Neem dan een kopie legitimatie van de contractant mee. Daarnaast willen wij graag via een videogesprek een bevestiging van de contractant dat we de bestelling mogen meegeven.
Als je een bestelling op wilt komen halen bij ons servicepunt, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen of contant.