Odido
Zowel T-Mobile en Tele2 mobiel gaan verder als Odido, een onafhankelijk Nederlands merk dat Mobiel, Glasvezel en TV bereikbaar voor iedereen wil maken. Daarbij willen ze het anders aanpakken dan andere providers. “Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om de mensen”, aldus CEO Søren Abildgaard. Dit moet vooral naar voren komen in de dienstverlening van Odido. Zo kun je door middel van een verbindingsservice makkelijk melden als je bereik slecht is. Ook willen ze minder automatische antwoorden bij de klantenservice, en focussen op menselijk contact.
Onbeperkte data
Bij Odido worden onbeperkt data en bellen de standaard. Volgens de provider moet namelijk iedereen altijd in verbinding kunnen staan en zich geen zorgen hoeven maken om datalimieten.
Daarom komen er nieuwe Odido abonnementen met onbeperkt mobiel internet. Ze bieden vier verschillende Unlimited-abonnementen aan met onbeperkt bellen en internet. De verschillen zitten hem vooral in de snelheden van deze Odido abonnementen.
Tele2 en T-Mobile klanten
Was jij een klant van Tele2? Dan is het vanaf 5 september 2023 niet meer mogelijk om een nieuw Tele2-abonnement af te sluiten. Heb jij een lopend abonnement van Tele2? Deze loopt gewoon door met het contract en de voorwaarden die jij gewend bent. Als voormalig Tele2 klant kun je de Odido app downloaden om toegang te krijgen tot al je gegevens en data. De Tele2 app zal binnen een paar weken niet meer actief zijn.
Als T-Mobile klant merk je, afgezien van de naamsverandering, niet veel. Jouw abonnement blijft gewoon hetzelfde en de T-Mobile app wordt automatisch bijgewerkt naar de Odido app.