Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tarieven in het buitenland bij een Simyo abonnement

Om met Simyo in het buitenland te kunnen bellen, moet bellen in het buitenland vooraf ingeschakeld worden.  Zet de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aan op je persoonlijke Simyo-account. Je vindt deze optie onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen. Je kunt de optie weer uit zetten, als je terugkomt vanuit het buitenland. Simyo hanteert afwijkende tarieven voor bellen en internet in landen buiten de EU. Een overzicht van de huidige tarieven vind je op de website van Simyo.

Roam Like at Home bij Simyo

Vanaf 15 juni 2017 geniet je binnen heel de EU van je abonnement zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Iedere provider moet hier verplicht aan meewerken door de nieuwe roaming wetgeving die is opgesteld door de Europese Unie. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. De wijzigingen gaan automatisch in per 1 juni 2017. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon. Let op: de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland naar landen binnen de EU blijven onveranderd. Dit valt dus niet binnen de nieuwe wetgeving. 

Roamen uit je bundel geldt voor de volgende landen

België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Guadeloupe (FR), Martinique (FR), Noorwegen, Frans Guyana (FR), Réunion (FR), Mayotte (FR), Saint Martin (FR), Azoren (PT), Madeira (PT), Canarische eilanden (ESP), Gibraltar (GB) en Zwitserland.

Buiten de EU

Buiten de EU gelden je bundels niet, en betaal je apart voor bellen en sms'en. De tarieven hangen af in welke zone je bent, bekijk hier de zoneverdeling. 

Was deze informatie nuttig?

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 12 uur
Bel 070 - 301 0 301
Gemiddelde reactietijd: binnen 5 minuten

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Maandag

10:00 - 18:00

Dinsdag

10:00 - 18:00

Woensdag

10:00 - 18:00

Donderdag

10:00 - 18:00

Vrijdag

10:00 - 18:00

Zaterdag

09:00 - 17:00

Zondag

Gesloten

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam
Eerste Paasdag (9 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Paasdag (10 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Koningsdag (27 april 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Dodenherdenking (4 mei 2023)
Geopend van 09:00 tot 22:00 uur, Rond 20:00 uur kort gesloten.
Hemelvaartsdag (18 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Eerste Pinksterdag (28 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Pinksterdag (29 mei 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Kerstavond (24 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Eerste Kerstdag (25 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede Kerstdag (26 december 2023)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsdag (31 december 2023)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.
Nieuwjaarsdag (1 januari 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01