Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.
Je hebt het recht om binnen 31 dagen een accessoire te herroepen. Om je accessoires te kunnen retourneren dien je aan een aantal voorwaarden te voldoen:
Je hebt een bedenktijd van 31 dagen op de accessoire(s). Bij een bestelling van meerdere producten die niet tegelijkertijd afgeleverd worden, gaat deze termijn in na ontvangst van het laatste product van de bestelling. Nadat je hebt aangegeven de overeenkomst te willen ontbinden, moet je uiterlijk binnen 14 dagen de accessoire(s) naar ons terugsturen.
Voor het herroepen van je bestelling kan je het modelformulier voor herroeping gebruiken. Dit is niet verplicht, een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of telefoon (070-3010301) is ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en), bestel- en ontvangstdatum, je naam en adres.
Ook kun je gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet.
Constatering | Omschrijving | Waardevermindering |
Het accessoire heeft lichte krassen | De inhoud en verpakking is compleet, maar het accessoire heeft enkele lichte krassen. | 10% van de aanschafwaarde |
Het accessoire is beschadigd | De inhoud en verpakking zijn compleet, maar het accessoire heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassen. | Tot 30% (afhankelijk van de schade) |
Het accessoire is incompleet | Er missen onderdelen van de accessoire (lader, boekjes of anders omschreven). | 10% van de aanschafwaarde |
De verpakking ontbreekt of is beschadigd | Helaas is het niet mogelijk om te ruilen of annuleren wanneer de originele verpakking van het accessoire ontbreekt of beschadigd is. | - |
Ernstige schade | Helaas is het niet mogelijk om te ruilen of annuleren wanneer het accessoire ernstige schade heeft zoals een breuk of barst. | - |
Gebruikte staat van headsets en/of earpods | Uit oogpunt van hygiëne kunnen headsets en/of earpods niet kosteloos worden omgeruild of geannuleerd als deze in gebruikte staat worden geretourneerd. Hier lees je slimme tips om je headset en/of earpods schoon te maken voordat je ze naar ons retourneert. In geval van een defect en indien er sprake is van garantie zal dit type accessoire kosteloos ter reparatie worden aangeboden. | - |
De bovenstaande percentages zijn ter indicatie van de te verwachten waardevermindering bij bepaalde schade. Let op dat het geretourneerde product terug wordt gezet naar de fabrieksinstellingen en controleer dat er geen accounts zijn gekoppeld, indien van toepassing.
Je kunt binnen 31 dagen na het ontvangen van de bestelling het pakket kosteloos bij een PostNL-pakketpunt retourneren naar het volgende adres:
Websend BV
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam
Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening.
Indien wij een accessoire zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor drie maanden. Als je accessoire binnen drie maanden niet gekoppeld wordt nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zullen we je accessoire milieuvriendelijk vernietigen.